GAY, L. R., Geoffrey E. MILLS a Peter W. AIRASIAN. Educational research: competencies for analysis and applications. 10th ed. Boston: Pearson, 2011. ISBN 978-0132613170.

KOŠŤÁLOVÁ, Hana, Šárka MIKOVÁ a Jiřina STANG. Školní hodnocení žáků a studentů: se zaměřením na slovní hodnocení. 2. vyd. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0220-2.

WILIAM, Dylan a Siobhán LEAHY. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. 2., rev. vyd. Praha: EDULAB, 2016. ISBN 978-80-906082-7-6.

SHULTZ, Kenneth S., David J. WHITNEY a Michael J. ZICKAR. Measurement theory in action: case studies and exercises. Second Edition. New York: Routledge, 2014. ISBN 978-0415644792.

ANDRÁŠOVÁ, Hana. Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ. Praha: Raabe, 2006. Nahlížet - nacházet. ISBN 80-863-0729-8.


Zuletzt geändert: Sonntag, 31. März 2019, 20:47