Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
E-learning VŠCHT
Titulní stránka
Kalendář
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
E-learning VŠCHT
Titulní stránka
Kalendář
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Profesní a osobnostní rozvoj učitele - M832014_1
11. Školní poradenské pracoviště a jeho standartní činnosti
11. Školní poradenské pracoviště a jeho standartní činnosti
Osnova sekce
◄
10. Stresory v učitelské praxi, syndrom vyhoření a jak mu předcházet
►
12. Profesní portfolio a jeho tvorba
Vybrat aktivitu Poradenská role školy (manuál, NÚV)
Poradenská role školy (manuál, NÚV)
URL
◄
10. Stresory v učitelské praxi, syndrom vyhoření a jak mu předcházet
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úvod
1. Základní pojmy a teoretická východiska profese učitele, mezinárodní výzkumy TALIS
2. Další vzdělávání učitelů v kontextu vzdělávání dospělých
3. Typy DVU, formy, metody a zaměření
4. Zdroje dalšího vzdělávání učitelů, MOOC
5. Mentoring a profesní podpora začínajících učitelů
6. Kritéria kvality vzdělávacího programu DVU
7. Specifika učitele a jejich vliv na výuku
8. Autodiagnostika učitele
9. Skupinová dynamika a klima třídy a její diagnostika
10. Stresory v učitelské praxi, syndrom vyhoření a jak mu předcházet
11. Školní poradenské pracoviště a jeho standartní činnosti
12. Profesní portfolio a jeho tvorba
13. Prezentace individuálního projektu I.
14. Prezentace individuálního projektu II.
►
12. Profesní portfolio a jeho tvorba