Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
E-learning VŠCHT
Startseite
Kalender
Mehr
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
E-learning VŠCHT
Startseite
Kalender
Alles aufklappen
Alles einklappen
Kursindex öffnen
Profesní a osobnostní rozvoj učitele - M832014_1
5. Mentoring a profesní podpora začínajících učitelů
5. Mentoring a profesní podpora začínajících učitelů
Abschnittsübersicht
◄
4. Zdroje dalšího vzdělávání učitelů, MOOC
►
6. Kritéria kvality vzdělávacího programu DVU
Aktivität Mentoring a jeho význam ve škole auswählen
Mentoring a jeho význam ve škole
Link/URL
Aktivität Mentoring v učitelství (Píšová, Duschinská a kol.) auswählen
Mentoring v učitelství (Píšová, Duschinská a kol.)
Link/URL
◄
4. Zdroje dalšího vzdělávání učitelů, MOOC
Direkt zu:
Kursübersicht
Allgemeines
1. Základní pojmy a teoretická východiska profese učitele, mezinárodní výzkumy TALIS
2. Další vzdělávání učitelů v kontextu vzdělávání dospělých
3. Typy DVU, formy, metody a zaměření
4. Zdroje dalšího vzdělávání učitelů, MOOC
5. Mentoring a profesní podpora začínajících učitelů
6. Kritéria kvality vzdělávacího programu DVU
7. Specifika učitele a jejich vliv na výuku
8. Autodiagnostika učitele
9. Skupinová dynamika a klima třídy a její diagnostika
10. Stresory v učitelské praxi, syndrom vyhoření a jak mu předcházet
11. Školní poradenské pracoviště a jeho standartní činnosti
12. Profesní portfolio a jeho tvorba
13. Prezentace individuálního projektu I.
14. Prezentace individuálního projektu II.
►
6. Kritéria kvality vzdělávacího programu DVU